Зовнішні фактори ранжирування SEO

Опубликовано

Що таке зовнішні фактори ранжирування?

Це ті фактори, на які веб-майстер не має безпосереднього впливу. Серед них релевантність сторінки (або її відповідність пошуковому запиту користувача) і популярність запиту (індекс цитування), безпосередньо залежить від кількості посилань з інших ресурсів. Поліпшення позицій сайту за даними критеріями і є головним завданням пошукової оптимізації.

Що являє собою індекс цитування?

У пошукових системах далеко не завжди на перше місце виходить сайт з найбільшою кількістю посилань. При розстановці інтернет-сторінок в топі має значення важливість або, інакше, авторитетність сайтів, які поставили у себе посилання на ваш ресурс. Так, наприклад, якщо якусь сторінку в день відвідують 100 000 унікальних користувачів, а іншу всього 100, то в першому випадку важливість посилання буде вище, ніж у другому.

Існує поширена думка, що посилання з ресурсів з низькою відвідуваністю можуть вплинути на сайт самим негативним чином: ваша інтернет-сторінка опуститься в рейтингу видачі інформації пошукачем. Такий стан речей вірний для Google, але не для Яндекс.

Велика чи менша важливість посилання обчислюється пошуковими системами шляхом підрахунку індексу цитування сайтів або ІЦ, як його скорочено називають. Причому кожен пошуковик використовує сьогодні власний алгоритм для його підрахунку.

Існує також таке поняття, як зважений індекс цитування, який обчислюється шляхом порівняння популярності однієї інтернет-сторінки щодо інших сайтів в мережі.

Від яких факторів залежить якість посилання на сайті?

  • Посилання, розміщене на головній сторінці сайту має більшу вагу, ніж те, що заховано на периферійних сторінках;
  • «Вага» посилань прямо пропорційна їх кількості на сторінці. Чим посилань більше, тим менше їх важливість.
  • Місце розташування посилання має велике значення. Якщо вона розміщена в блоці посилань, то її вага буде менша, ніж у випадку постановки її серед тексту, далеко від інших посилань.
  • Важливість посилання зростає у випадку, якщо вона розміщується сайтом з високим індексом цитування.
  • Релевантність: посилання з сайтів схожої тематики мають більшу вагу, ніж посилання сторінок з іншою тематикою.

Анкор або безпосередньо зовнішній текст посилання знаходиться в тегу «A» і «/ A». Натиснувши на нього, можна перейти на іншу сторінку того ж сайту або на інший сайт. Використовувати в якості посилання текст, який не має ніякого смислового навантаження, не варто, оскільки включення в нього ключових слів або фраз дає при ранжуванні сайту додатковий бонус. Нормативний текст краще урізноманітнити, щоб пошукова система не прийняла його за спам. При цьому довжина анкора не повинна перевищувати 4 слів, а в разі розведення його іншими словами краще вибирати найбільш популярні.

Важливе значення має і текст навколо посилань. Він допомагає розділити посилання між собою і зробити сторінку сайту більш релевантною запиту користувачів.

Пошукові системи більше «довіряють» і, відповідно, надають більше ваги старим посиланнях. Чим його вік вищий, тим більше важливості воно додасть сайту.

Як складати текст посилань?

При наявності семантичного ядра інтернет-сторінки вибираються найбільш частотні ключові слова і визначається кількість посилань на текст. Далі складаються коди посилань — їх максимально можливу кількість. До посилання можна додати ще слова в разі, якщо запитів недостатньо.

Щоб уникнути склеювання посилань (це може статися, якщо їх достатньо багато на одній сторінці), заготовки можна зробити наступним чином: наприклад, «купити <a href=»http://www.domen.ru/»>іномарки</a>» або «розмитнені <a href=»http://www.domen.ru/»>іномарки</a>». При цьому посилання повинно містити граматично правильне словосполучення (купити розмитнену іномарку, а не розмитнена іномарка Москва), оскільки не виключено, що в Яндексі вони будуть виведені у вигляді сніппета інтернет-сторінки.

Варіанти розміщення посилань на сайт.

  1. Обмін посиланнями з іншими сайтами або придбання посилань. До цієї справи варто підходити з усією відповідальністю, попередньо провівши оцінку ІЦ ресурсу (зробити це можна за допомогою Яндекс.Бар або PageRank). Адже в іншому випадку буде втрачено як чимала кількість грошей, які ви віддасте за посилання, так і ваш час. Для обміну посиланнями варто відвести окрему сторінку, наприклад, «Наші партнери», але більше 50 посилань на ній розміщувати не рекомендується, оскільки частина з них все одно не буде врахована пошуковою системою. Краще звернути увагу на якість посилань.
  2. Сабміт або додавання посилання на ваш ресурс в інтернет-каталоги. Сайти-каталоги представляють собою тематичну добірку посилань на різні інтернет-ресурси. На сьогоднішній день існують каталоги двох видів: чорні і білі. Білі, як правило, не вимагають від власників сайту розміщення у себе відповідного посилання, а просто розміщують у себе пряме посилання на інтернет-сторінку. Чорні ж каталоги посилаються на сайт через редірект і вимагають від власника ресурсу відповідної люб’язності. Як правило, відвідувачів у каталогів не багато, але посилання, розміщені там, враховуються усіма пошуковими системами. А значить з їх допомогою можна підняти сайт в результатах видачі інформації пошуковою системою. Варто, однак, пам’ятати, що в розрахунок беруться тільки прямі посилання, розміщені в каталогах.
  3. Розміщення на сайті тематичних статей. На інтернет-сторінці можна розміщувати тексти, написані професійними копірайтерами, з використанням ключових слів. Інший варіант — купівля місця на схожих ресурсах, де можна поставити посилання на свою сторінку. При цьому важливо грамотно підібрати ключові слова.
  4. Створення мережі сателітів або сайтів-супутників, в завдання яких входить просування основного сайту. Це тривалий, трудомісткий, не дешевий, але дуже надійний спосіб підняти свою інтернет-станицю в рейтингу тієї чи іншої пошукової системи. Для цього знадобиться створити кілька додаткових сайтів, наповнити їх відповідним контентом, схожим за тематикою з основним ресурсом, зареєструвати домен і розмістити сторінки на окремих серверах. Результат від обміну посиланнями з сайтами-сателіти буде стабільний і дуже сильний. Один недолік у цієї системи: модератори Яндекса можуть вважати створену мережу низькоякісною і забанити її.

Таким чином, для отримання якісних посилань з зовнішніх інтернет-сторінок, варто звертати увагу на їх вміст — наявність свіжої, цікавої та корисної інформації, схожої по тематиці з вмістом вашого сайту. Важливим фактором також є індекс цитування сайту, з яким відбувається обмін посиланнями або купівля посилань. В такому разі посилання буде мати хорошу вагу при врахуванні її пошуковою системою. Для того, щоб сайт стабільно займав верхні рядки в рейтингу пошуковиків, варто регулярно підвищувати посилальну популярність інтернет-ресурсу. Замовляйте SEO Сайту у Нас